RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe is de 1e avond met snelschaken verlopen?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2005 10:10 am    Onderwerp: Hoe is de 1e avond met snelschaken verlopen? Reageer met quote

Ik heb nog geen verslag gelezen van de 1e clubavond in het nieuwe seizoen 2005-2006. Ik zou zeggen, schroom niet om hier een verslag en de stand neer te zetten.
Naar boven
Bart Verbaan

BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2005 5:53 pm    Onderwerp: 1e avond Reageer met quote

Er waren 16 deelnemers die elk 3 keer 3 ronden speelden. Ton stond met 5? uit 6 ruim bovenaan, maar begon toen opeens te verliezen. Bart kon toen winnen met 7? uit 9, voor Floris. De rest van de stand weet ik niet. Overigens was de opkomst redelijk te noemen; behalve de 16 deelnemers heb ik nog 3 clubleden gezien.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: