RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

NK snelschaken voor clubteams op zondag 11 december

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: di dec 13, 2005 5:07 pm    Onderwerp: NK snelschaken voor clubteams op zondag 11 december Reageer met quote

RSC-BP deed met 2 teams mee.
Het eerste team wist zelfs nog 60 euro te winnen, dus zeg maar net het inschrijfgeld weer terug Wink
Bart zei gaandeweg het toernooi als ik geen 8 uit 13 haal , dan zal ik voorlopig niet meer spelen voor de interne competitie.
Helaas haalde Bart er maar 7,5.
Of hij zich hieraan houd, of dat we hem vanaf de 2e cyclus weer zullen zien weten we pas later.
Hier kun je zien hoe het allemaal verlopen is tijdens deze dag.
http://www.scdevogelwijk.org/NKSS/2005/snelschaken_index2005.htm
Naar boven
Bart Verbaan

BerichtGeplaatst: di dec 13, 2005 11:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, dat soort uitspraken moet je ook eigenlijk niet doen..... Voorlopig heb ik me bij Hans maar afgemeld tot nader order. Extern speel ik uiteraard wel.
Heb ik ondanks die 7? punt toch nog recht op een stukje van die prijs? Ik ben benieuwd.
Trouwens, Vincent, ik zag nog geen volledige uitslag op de Vogelwijk-site staan, hoeveelste zijn we nu geworden? We hebben in elk geval wel tegen de nummers 1 van elke klasse gespeeld zag ik (en dan dat mooie hoogtepunt 3-1 verlies tegen het 2e........, ik lig er nog wakker van!).
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2005 11:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja Floris heeft nog 15 euro voor je in depot bewaard, waarschijnlijk was je afgelopen maandag ook niet in John's Inn, anders had je het daar al wel van hem gekregen.
Naar boven
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: za dec 17, 2005 11:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Floris met zijn 60 euro op de foto met Vincent tijdens de prijsuitreiking
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: