RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

nieuw forum voor de jeugd

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Jeugd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2006 11:06 am    Onderwerp: nieuw forum voor de jeugd Reageer met quote

Omdat er nog niets op dit forum is voor de jeugd heb ik dit forum er bij gemaakt.
Maandag 6 februari was ik op de club en moest helaas constateren dat onze club geen bloeiende jeugdafdeling heeft.
Slechts 4 kinderen waren aanwezig en toezichthouder Hans had evengoed de grootste moeite om de orde te handhaven. (Kan ook aan Hans liggen natuurlijk Wink ) Op een bepaald moment kwam zelfs een moeder van een van de kinderen binnen om de kinderen tot de orde te roepen.
Later ben ik zelf nog even met 2 kinderen op mijn laptop bezig geweest op de site van de schaakacademie www.schaakacademie.nl .
Het lijkt mij een goed idee om deze kinderen zich daar te laten registreren en in overleg met hun ouders ze thuis op de pc deze cursus te laten volbrengen. Zo kan er op de club misschien af en toe nog wat begeleiding gegeven worden op een van de aanwezig notebooks en zou er misschien al een competitie voor de jeugd kunnen worden opgezet, waar dan al meer tijd voor vrij is gekomen.
Helaas kan ik er zelf niet elke maandag zijn, maar ik zou graag mee willen denken over de jeugd en de keren dat ik wel op de maandag aanwezig ben er ook om 18.45 kunnen zijn.
Graag wat reakties van anderen die ook betrokken zijn en willen zijn bij de jeugd van onze club.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Jeugd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: