RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gadget in interne competitie?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart Verbaan

BerichtGeplaatst: zo okt 03, 2004 10:05 pm    Onderwerp: Gadget in interne competitie? Reageer met quote

In het clubblad doet Hans een oproep om Gadget op te nemen in de stand van de interne. Ik ondersteun deze oproep van harte; laten wij mensen maar bewijzen dat we boven dat apparaat kunnen eindigen!
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: ma okt 04, 2004 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik persoonlijk vind het niks, maar als er gewoon contributie voor betaald wordt, waarom niet Wink .
Als ik tegen een computer programma wil spelen dan kan ik thuis ook wel spelen op mijn pc of via het internet. Het leuke van een club is juist de contacten met de mensen. Nou weet ik wel dat Gadget alleen wordt ingedeeld bij oneven aantal, maar ik zelf ben er dus duidelijk geen voorstander van.

Als de optie van tegen Gadget spelen, vrij wordt gelaten aan de speler, dan heb ik er geen bezwaar tegen dat hij meedoet voor dit soort doeleinden. Je moet er in principe zoveel mogelijk aan doen om het stilzitters toch naar de zin te maken en dat doe je op deze manier.

Een ander idee zou kunnen zijn, om bij een oneven aantal de sterkste speler die nog niet geweest is, een simultaan te laten geven tegen 2 spelers uit de onderste helft, uiteraard allebei de partijen met de klok.
Op die manier heb je ook geen stilzitter.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: