RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

weekendtoernooi, Nico en Aat ongeslagen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Aat van der Toorn

BerichtGeplaatst: wo nov 22, 2006 7:36 pm    Onderwerp: weekendtoernooi, Nico en Aat ongeslagen Reageer met quote

afgelopen weekend heb ik samen met nico het weekendtoernooi gespeeld in de B-groep tot 1900 elo. het is een toernooi van 6 ronde met 2 uur pppp. Nico gebruikte vaak al zijn tijd en heeft daardoor in tijdnood minstens 1 keer in remise moeten berusten.
Zijn beste partij zag ik hem winnen met een mat aan de rand van het bord geholpen door een dubbelpion van hem, nico eindigde met 4 uit 6.
Ik scoorde zelf 4 1/2 uit 6 en won daarmee een geldprijs voor een gedeelde 4de plaats. ronde 3 kreeg in een jeugdspeler van 11 jaar waar
ik moeite mee had maar toch netjes won. in ronde 5 weer een jongen van 9 jaar jan overdam zijn broertje speelde hoog in de A-groep.
Ik heb geen winstkansen tegen hem gekregen maar hij ook niet.
de laatste ronde aan een hoog bord won ik verschrikkelijk mooi. Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
vinternet
Site Admin

BerichtGeplaatst: vr nov 24, 2006 8:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is een mooie prestatie van jullie beiden. Je bent wel in een goede vorm Aat, getuige ook je laatste partij tegen Ton, die je met een geweldige slotzet uitmaakte.
Misschien is het nog handig als men van te voren weet aan zo'n toernooi mee te gaan doen, dat men dit dan ook al aangeeft via het forum, misschien doen er daardoor nog wel meer van onze leden mee Idea.
Of kan men met vervoer rekening met elkaar houden.
Welk toernooi was het precies en hebben ze er ook nog een site van. Misschien kun je de link dan nog plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: