RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kerstsnelschaaktoernooi

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gadget
bestuurslid

BerichtGeplaatst: di dec 26, 2006 4:39 pm    Onderwerp: Kerstsnelschaaktoernooi Reageer met quote

Kerstsnelschaaktoernooi

Twintig leden waren gekomen om een gooi te doen naar de schitterende prijzen, beschikbaar gesteld door ondergetekende. In 5 groepen van 4 werd iedereen willekeurig ingedeeld. Groep D werd de poel des doods. Ik was ingedeeld bij Martin van Velzen, Dennis Ramondt en Nico Vromans. Desalniettemin behaalde ik 3 klinkende overwinningen. Nog 3 andere leden behaalde 100%. Gerard Milort won de tussenprijs als laagstgeklasseerde meeste puntenhaler. De prijs was een Breezer, die meteen genuttigd diende te worden. Dit in de hoop dat Gerard daardoor minder goed zou gaan spelen.

Floris de Leeuwe besloot het anders te doen. Hij begon met 0 uit 3 in de hoop dan toe te slaan in de tweede ronde en zodoende in aanmerking te komen voor de tussenprijs. Maar daar stak Martin van Velzen een stokje/slokje voor. Martin is echter niet zo'n drinker en besloot de Breezer aan iemand uit zijn familie te geven. Maar dan moet je die wel meenemen als je vertrekt, Martin. Daarom heb ik de tussenprijs maar opgedronken. Had ik wel nodig om mijn 0 uit 3 te vergeten uit de tweede ronde. De Breezer van Gerard had slechts een halfje effect, dus kon hij 2,5 punt toevoegen aan zijn totaal.

In ronde 3 nam Ton mijn plaats in groep A over. Gerard scoorde nu nog maar 1,5 punt. De Breezer begon steeds beter te werken. Het was nog wel genoeg voor de 1e prijs. De volledige uitslag is:
Code:

1. Gerard Milort             7
 2- 3. Ton van der Zijden        6,5
       Bert de Groot             6,5
 4- 6. Peter Ingenhoes           6
       Aat van der Toorn         6
       Dennis Ramondt            6
 7- 8. Rob Berger                5,5
       Nico Vromans              5,5
 9-10. Hans van der Zijden       5
       Jan Wuister               5
11-13. Martin van Velzen         4,5
       Floris de Leeuwe          4,5
       Jeroen van der Zwan       4,5
   14. Herman Lucas              4
   15. Robbert van der Zwan      3,5
   16. Evert van Dalen           3
17-18. Ruut de Boer              2,5
       Pieter Janse              2,5
   19. Stijn de Roos             2
   20. Wout Taal                 0
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: