RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bekerteam eervol onderuit.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Uitslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
florisdeleeuwe
bestuurslid

BerichtGeplaatst: di jan 25, 2005 9:13 pm    Onderwerp: Bekerteam eervol onderuit. Reageer met quote

Promotie-RSC Belgisch Park 4-0

Promotie was favoriet,zeker als je de elo-punten mocht geloven.
Toch was daar naar mijn inziens niet zoveel van te merken.Halverwege de avond stonden de borden rdelijk in evenwicht ik schatte de stand toen op een lichte voorsprong voor ons..Bernard van Deelen kwam flink materiaal voor na een fout van zijn tegenstander in de caro-kann.Nico Vromans opende eens een keer "normaal",en kreeg zijn eigen opening tegen in een siciliaan.Hans kwam een pion voor maar kreeg wel een wat gehavende koningsvleugel met uiteindelijk fatale afloop.
Ik zelf offerde een pion en kreeg ontwikkelingsvoordeel,dat ik evenlater
weer vergooide.
Helaas werd de geslepenheid van onze tegenstanders(of gewoon door pure blunders ) ons uiteindelijk te veel.Als een kaartenhuis storte de ene stelling na de ander in duigen.

Toch goed gestreden heren,het was ons bijna gelukt
Nico Vromans - j.de Waal 0-1
Huyzer - Hans van der Zijden 1-0
Floris de Leeuwe - H.Boerkamp 0-1
Tjoe- Bernard van Deelen 1-0
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Uitslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: