RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

40e pomar toernooi voor teams

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: vr nov 18, 2005 1:26 pm    Onderwerp: 40e pomar toernooi voor teams Reageer met quote

zie http://www.haagseschaakbond.nl/content/view/372/66/

wie van onze club wil er ook meedoen Question
Naar boven
Bart
Gast

BerichtGeplaatst: do nov 24, 2005 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op zich wel leuk, maar het tempo is wel een nadeel. Ik heb altijd wat moeite met rapid, maar met een sterk team lijkt het me inderdaad wel een keertje leuk om mee te doen. Ik begrijp dat jij ook wilt meedoen Vincent, dan hebben we er nog twee nodig volgens mij.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: do nov 24, 2005 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bart schreef:
Op zich wel leuk, maar het tempo is wel een nadeel. Ik heb altijd wat moeite met rapid, maar met een sterk team lijkt het me inderdaad wel een keertje leuk om mee te doen. Ik begrijp dat jij ook wilt meedoen Vincent, dan hebben we er nog twee nodig volgens mij. Weer eens niet ingelogd zie ik nu, maar goed.
Naar boven
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: do nov 24, 2005 10:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik wil er ook wel aan meedoen.
Ik heb er ca 4 jaar geleden ook eens aan meegedaan met een team van de Haagse Toren. Was wel gezellig.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: