RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Afberichten

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: di jan 31, 2006 5:54 pm    Onderwerp: Afberichten Reageer met quote

Ik stel voor om voor het seizoen 2006-2007 een apart forum te maken voor de afberichten waar dan per speelavond de afberichten ingevuld zijn.
Dit kan dan door de leden zelf , of door de wedstrijdleider.
Bijna elke avond zijn er wel 2 pc's op de clubavond die ook nog online op het internet kunnen, dus dan kunnen de afberichten voor volgende speelavonden ook zo al ingevoerd worden.
Ik weet dat Hans aan zijn papieren administratie is gehecht Shocked , maar misschien is dit toch een goed idee Idea .

Nu is het wel eens gebeurd dat opeens het blaadje niet op de clubavond zelf aanwezig was. Toch vervelend als er daardoor misschien met reglementaire nullen gewerkt moet worden.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: vr aug 04, 2006 6:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vincent,

vind ik een goed voorstel. Dus ff voor de duidelijkheid: je kan je dan ook afmelden via het forum i.p.v. afbellen? uzi Feyenoord

vr.gr.,

Jeroen
Naar boven
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: vr aug 04, 2006 6:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jeroen.
Het zijn maar ideeen van me, op de jaarvergadering zal besloten moeten worden of zo'n idee ook wenselijk en voor de wedstrijdleider uitvoerbaar is.

Tussen 2 haakjes, heb je een hekel aan feyenoord Question Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: