RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Interne competitie reglement

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: di jan 31, 2006 6:06 pm    Onderwerp: Interne competitie reglement Reageer met quote

Voor het nieuwe seizoen lijkt het me verstandig om op de site een duidelijk beschrijving van de regels voor de interne competitie te zetten.
Ik denk dan aan :
Hoe wordt de stand berekend.
Hoe wordt er ingedeeld.
Welk soort uitslagen kunnen er allemaal voorkomen en hoe worden deze berekend in de stand.
Welke prijzen zijn er te winnen door de leden.
Hoe wordt er eventueel in groepen ingedeeld.
In het afgelopen seizoen lijkt er omtrent sommige regels wel onduidelijkheid te zijn (interpretatie verschillen?)
Naar boven
PeterMelse
Gast

BerichtGeplaatst: zo aug 20, 2006 10:03 pm    Onderwerp: reactie Reageer met quote

Vincent,

Over de regels voor het indelen denk ik anders dan jij dat het systeem duidelijk is. Dat neemt niet weg dat de indeling soms onvoorspelbaar is omdat met het programma waarmee Hans werkt uit duizenden mogelijke indelingen een keuze wordt gemaakt, op basis van de waardering die het programma volgens de uitgangspunten geeft.
groet
Peter
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: