RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Discussie over het nieuwe seizoen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: za feb 11, 2006 12:37 pm    Onderwerp: Discussie over het nieuwe seizoen Reageer met quote

Ik zou graag willen dat er via dit forum al uitgebreid van mening wordt gewisseld door de diverse leden over de interne competitie voor het nieuwe seizoen.
Ik had zelf het gevoel dat er op de laatste ledenvergadering veel schakers niet eens wisten waar het nou eigenlijk precies over ging en dan maar stemden op iets omdat ze toch een van de 2 moesten kiezen en omdat toevallig iemand anders daar ook op stemde. Als je er ook niet over nagedacht kan hebben en dan in 10 minuten op de vergadering krijg je iets uitgelegd waar over gestemd moet worden, bestaat de kans dat de stemming niet echt representatief is. Natuurlijk bestaat er ook nog een groep die het niet uitmaakt, maar dan toch voor 1 van beide kiest.
Door op dit forum al uitgebreid over de mogelijkheden te discussieren, hoop ik dat er dan op de vergadering ook een reglement wordt aangenomen die het beste bij de club past.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: