RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Doorsturen uitslagen naar bond voor ratingverwerking

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2006 10:55 am    Onderwerp: Doorsturen uitslagen naar bond voor ratingverwerking Reageer met quote

Misschien zelfs al met ingang van het huidige seizoen 2005-2006 Question
Aan het eind van een seizoen kunnen alle uitslagen in een bepaald formaat naar de bond gestuurd worden zodat de partijen van de interne competitie ook meetellen voor de landelijke rating.
Hierdoor zou het bijhouden van een interne rating voor de RSC-BP spelers misschien zelfs overbodig zijn.
Graag hoor ik de voors en tegens van de leden op dit voorstel.
Naar boven
Bart Verbaan

BerichtGeplaatst: di feb 14, 2006 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er niet zo voor. In de interne speel je toch anders, meer ontspannen (ik althans), minder resultaatgericht en zo. Bovendien zijn de verschillen interne groter, waardoor mensen (ik bijvoorbeeld) met een mindere score dan 9 uit 10 in rating behoorlijk kunnen verliezen. Niet dat dat zo erg is, maar ach.
Kost het trouwens geen geld meer Vincent om van een dergelijke competitie wedstrijden te laten verwerken?
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2006 12:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nee dat kost geen geld.
Of het heeft al geld gekost door middel van onze contributie afdracht aan de bond Exclamation
Misschien moeten we maar geld aan jou vragen om het niet door te laten gaan Wink. Wie weet stem ik dan ook wel tegen Question Exclamation
Ik ben zelf wel voor, omdat ik de landelijke ratings op basis van 7 partijen niet echt betrouwbaar vind. Als er ca 20 tot 30 partijen per jaar per speler bijkomen, dan is ie al een stuk betrouwbaarder.
Het zou voor mij geen verschil maken als ik een partij speel voor de interne en of die dan wel of niet voor de rating meetelt. Ik ga er niet anders voor zitten. De gezelligheid mag nog steeds meetellen.
Ik denk wel dat als we ze aan de bond aanleveren dat dat van te voren bekend moet zijn en op een ledenvergadering goedgekeurd moet zijn.
Wel denk ik als het wordt goedgekeurd dat alle uitslagen meegenomen moeten worden en niet dat je van bv 2 spelers de uitslagen niet doorstuurt.
Er zijn meer clubs die hier problemen mee hadden.
Naar boven
pieter

BerichtGeplaatst: wo aug 16, 2006 7:21 pm    Onderwerp: interne competie opzet Reageer met quote

Zijn er geen regels gebonden aan de verwerking van ratings uit interne competities.
We zouden er dan bij de opzet voor het nieuwe seizoen rekening mee moeten houden.
En die discussie gaat toch al niet zo erg vlot heb ik het idee.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: