RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

1e team officieus kampioen na overwinning

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Uitslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
florisdeleeuwe
bestuurslid

BerichtGeplaatst: vr mrt 10, 2006 1:29 pm    Onderwerp: 1e team officieus kampioen na overwinning Reageer met quote

Proficiat heren van RSC-Belgisch Park1!!
We zijn voor 99,9%kampioen van de 1e klasse b,en een hernieuwde kennismaking met de promotieklasse is zo goed zeker.
Door een 5,5-2,5 overwinning op RHC-Arena zijn we eigenlijk niet meer in te halen door onze naaste concurrent DSC4.Alleen bij 8-0 verlies van ons ,en bij een 7-1 overwinning van DSC 4 zouden we het niet halen.
De overwinning kwam lastiger tot stand dan de eindstand doet vermoeden.Aan bord 1 speelde Bart een gewaagde partij waar hij eigenlijk niet goed uitkwam in t middespel,maar in de eindfase speelde zijn tegenstander slordig en Bart zette alsnog de partij naar zijn hand.
Aan bord 2 kreeg niet de schrik om t hart,toen zijn tegenstander een paard offerde op f7,en daarna een goede aanval opbouwde.Gelukkig redde nico zich uit de wurggreep en haalde remise door zn stuk terug te geven.
Ton speelde als invaller aan bord 3 en speelde een koningsgambiet,waarin hij al snel een pion voor i.p.v achter kwam .Hij dacht de partij rustig uit te kunnen spelen,maar nadat zn pionnen wat verbrokkelt waren vertrouwde hij het zaakje niet en mocht een remisebod aannemen.Bernard van Deelen verloor aan bord 4,nadat hij eerst dacht een pion te kunnen winnen,bleek deze vrij giftig.Na een torenverlies gaf hij gelijk op.
Peter had al 2 weken eeerder gewonnen in een vooruitgespeelde partij en ons goed begin verschaft.mooie aanvalspartij btw.
Aan bord 6 had vincent het niet makkelijk,toen hij in een gecompliceerde stelling (met 1 pion meer, maar met nog maar 5 min.)remise aanbood nam zijn tegenstander het aan.Dit was trouwens het beslissende halfje voor de overwinning.
Ik zelf speelde aan bord 8.mijn tegenstander speelde zeer agressief,en koos vol voor een koningsaanval.hij rokeerde echter niet en ik besliste de partij uiteindelijk op de andere vleugel met een ondekbaar mat.
Tenslotte onze topscorer dit jaar.Hans speelde een hele gewone partij zonder echt veel voordeel te bereiken n met wit,maar door een geintje in t vergevorderde middenspel(of was het al het eindspel?)won hans plots toch vrij eenvoudig.
Jongens/mannen,ik als jongste in ons team ben trots op jullie!
YOUR CAPTAIN Floris deLeeuwe
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: vr mrt 10, 2006 2:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Naar aanleiding van de promotie van ons 1e team wil ik polsen of er animo is voor een gezellige avond ergens eind mei begin juni op een vrijdag of zaterdag. Natuurlijk mag iedereen de eigen aanhang meenemen.
Gedacht kan worden aan wokken bij de chinees, of ergens een lopend buffet. Ik heb al ergens een tentje in de gouden regenstraat horen noemen. Ook Bart stelde al voor om misschien iets bij hem op school te organiseren met gelijk ons eigen eten zelf koken erbij.
Is er voldoende belangstelling en zo ja op welke manier en op welke datum we dit dan moeten gaan doen. Geef uw reactie graag hier op het forum.
Naar boven
proficiat!
Gast

BerichtGeplaatst: vr mrt 10, 2006 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heren van RSC-Belgisch Park,

Kampioen met 13 uit 14: van harte gefeliciteerd met deze fraaie prestatie!
Jammer dat het 2de (evenals Promotie 6) het kampioenschap is misgelopen. Volgend jaar beter!

groeten uit een regenachtig Zoetermeer
Naar boven
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: za mrt 11, 2006 5:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aanbieding bij de Wok en Mister Moto.Kurhausweg 2.

Komen we met 20-40 personen dan krijgen we 25% korting + 1 drankje gratis.

Komen we met een groep van meer dan 40 personen, dan krijgen we 30% korting + alle drank (fris en bier) voor 1 euro per stuk en wijn voor 2 euro per stuk.

Het wokken kost in het weekend 17,50 per persoon.

Graag nog meer voorstellen Very Happy
Naar boven
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: za mrt 11, 2006 5:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

proficiat! schreef:

Jammer dat het 2de (evenals Promotie 6) het kampioenschap is misgelopen. Volgend jaar beter!

John Tan is wat al te scheutig met de matchpunten.
Op dit moment is het 11 uit 6 met 2 punten voorsprong en waarschijnlijk 7,5 bordpunt meer.

We kunnen volgend jaar nog wel een paar sterke schakers erbij hebben Wink
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: vr mrt 17, 2006 4:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vinternet schreef:
proficiat! schreef:

John Tan is wat al te scheutig met de matchpunten.
Op dit moment is het 11 uit 6 met 2 punten voorsprong en waarschijnlijk 7,5 bordpunt meer.

We kunnen volgend jaar nog wel een paar sterke schakers erbij hebben Wink
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: vr mrt 17, 2006 5:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"John Tan is wat al te scheutig met de matchpunten.
Op dit moment is het 11 uit 6 "

Momenteel 11 uit 6 en straks 13 uit 7; m.a.w. 13 van de 14 te behalen matchpunten. Die gulheid valt dus wel mee (wie mij beter kent ....).

Mocht je op 19 (of 39) personen uitkomen, geef een seintje, hoewel. ... het moet wel gezellig blijven.
Naar boven
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: wo mrt 22, 2006 12:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wens het 1e team veel succes toe in de laatste wedstrijd op vrijdag 7 april.Wegens vakantie al ruim van te voren gepland mede rekening houdend met de data van de bond (dat dat opeens nog weer kan veranderen was niet in me opgekomen Wink ). De bond heeft dit ongelukkig pas laat in het seizoen zomaar verplaatst van 10 april naar 7 april.
Zelfs zonder Floris en mij moet dat ene halfje toch gehaald kunnen worden. Misschien heeft nu onze tegenstander van de laatste wedstrijd nog kans om zich te handhaven. Embarassed. Als daar maar weer geen praatjes van komen Shocked
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Uitslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: