RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bestuur

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 3:14 pm    Onderwerp: Bestuur Reageer met quote

Is het zinvol om het bestuur uit te breiden naar 7 personen, of staat in de statuten vast dat het om 5 personen gaat die maximaal in het bestuur kunnen zitten?
En zo ja, zijn er in totaal 7 mensen te vinden?
Het is wel gebruikelijk om een oneven aantal te hebben in verband met stemmingen waardoor je geen gelijke stand kan krijgen als iedereen stemt.
Er zijn diverse funkties binnen de club die door een bestuurslid zouden kunnen worden gedaan.
Ik noem er even 9.
Voorzitter
Secretaris
Penningmeester
Jeugd
Interne competitie
Externe competitie
Clubblad
Website
Public Relations

Natuurlijk kunnen meerdere funkties door 1 bestuurslid gedaan worden of zelfs door iemand die niet in het bestuur zit.
Misschien ben ik nog wel dingen vergeten.
Graag reakties.
Naar boven
Jeroen
Gast

BerichtGeplaatst: di jun 13, 2006 10:57 am    Onderwerp: zinvol? Reageer met quote

Hoi Vincent en anderen,

deze vraag stel je vast niet voor niks. Zie jij reden om het bestuur uit te breiden? Zo ja, welke?

vr.gr.,

Jeroen
Naar boven
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: di jun 13, 2006 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In principe wil ik mij wel beschikbaar stellen voor een bestuursfunctie.
De taken die ik voor mezelf zie zijn op dit moment:
Bijhouden website, stukjes schrijven voor de scheveningsche courant
en meedenken over de opzet van de interne competitie.
Mijn probleem is dat ik er ook vaak niet ben en dus geen funkties kan doen waarbij je dus regelmatig aanwezig op de club moet zijn.
Dus intern wedstrijdleider of extern wedstrijdleider, jeugdleider zijn funkties die ik om die redenen niet zou kunnen doen.
Ik vind het ook prima als ik bepaalde taken voor de club zou doen, terwijl ik verder niet in het bestuur zou zitten.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: za jul 29, 2006 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Vincent,

een heel goed idee. De drie laatst genoemde functies, zijn inderdaad belangrijk. Nu zijn die functies er niet, althans niet als apart genoemde functie. De taken bij clubblad en website worden wel uitgevoerd, maar zitten niet als functionaris in het bestuur.
Zeker de functie van PR is een belangrijke. Hier is lange tijd weinig tot niks aan gedaan.
Goed dat je meedenkt en aangeeft je te willen inzetten voor de club.

vr.gr.,

Jeroen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Voorstellen nieuwe seizoen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: