RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Eerste verliest nipt.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Uitslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart Verbaan

BerichtGeplaatst: di sep 26, 2006 8:31 pm    Onderwerp: Eerste verliest nipt. Reageer met quote

De eerste wedstrijd in de promotieklasse is slecht afgelopen. Leek het er lang op dat we 1 of 2 punten zouden pakken, het werd een 4?-3? nederlaag tegen Schaakhuis 1.
Ik heb weinig van de partijen gezien. Toen ik remise gaf, stond het door remises van Dennis Wareman en Nico Vromans en overwinningen van Ton van der Zijden en Remco Crefcoeur 3-1 voor ons. Mijn remise in een iets beter eindspel zorgde dus voor 3?-1?. Ik ging ervan uit dat uit de partijen van Peter Ingenhoes, Hans van der Zijden en Bernard van Deelen nog wel ? tot 1 punt zou komen. Helaas verloren ze alle drie, had ik maar doorgespeeld.............
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Uitslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: