RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verslag 12 november

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Site Admin

BerichtGeplaatst: di nov 20, 2007 10:37 am    Onderwerp: Verslag 12 november Reageer met quote

Het was een avond van verrassingen. En het was nog niet eens Sinterklaasavond. Dat Gerard wint van Peter Ingenhoes is normaal gesproken al een beetje een verrassing, maar gezien de vorm waarin Gerard lijkt te verkeren niet meer dan normaal. Gerard heeft een (verwerpelijke) strategie bedacht; hij verliest alleen extern, want dan krijg je toch nog 60%. Peter vocht leuk (tegen de bierkaai), maar Gerard verdedigde nog beter en nam uiteindelijk de aanval over.

Jan Wuister hield lang stand tegen Bart, maar moest in het eindspel toch toezien hoe een pion, en daarna de partij, verloren ging.

Gerard Milort won van Remco na een interessant gevecht.

Bert stond na 6 zetten al gewonnen tegen Martin v.Velzen, maar begon toen te schutteren. Hij deed wat slechte zetten en Martin niet meer. Bert overweegt nu een rustpauze in te lassen. Kun je nog even wachten tot je tegen mij hebt gespeeld, Bert?

Dat Ton won van Pieter was niet zo verrassend, wel de manier waarop. Binnen 20 zetten stond Pieter mat.

Nog een verrassing: Dennis verliest van Ruut. En Ruut kwam niet eens in tijdnood.

Dan nog een zestal partijen die niet echt verrassend waren. Maar helaas weet ik niets van het verloop. Ik was nogal moe en had genoeg moeite met mijn partij.

Ik probeerde snel dames te ruilen tegen de computer, want het eindspel is stukken minder. Maar Gadget ging er niet op in. Hij sloeg een pion niet terug, maar schoof door, waardoor mijn paard terug moest of in het onveilige centrum moest gaan staan. Ik kwam daarna mijn openingsproblemen niet meer te boven en verloor kansloos. Ik had mezelf wel de helft van de tijd gegeven, om het spannender te maken. Misschien moet ik de volgende keer Gadget maar de helft van de tijd geven.

Hans.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: