RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

SCHafeltennistoernooi bij TTV Rijnsoever 13 december 2008

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2008 12:35 pm    Onderwerp: SCHafeltennistoernooi bij TTV Rijnsoever 13 december 2008 Reageer met quote

SCHafeltennistoernooi bij TTV Rijnsoever

Tafeltennisvereniging Rijnsoever (Katwijk, Zuid-Holland) organiseert op 13 december 2008 voor het eerst een zogenoemd SCHafeltennistoernooi. Bij SCHafeltennis bestrijden de deelnemers elkaar in twee sporten: Schaken en Tafeltennis. Tegenstanders spelen 2 snelschaakpartijen en 4 tafeltennisgames tegen elkaar. Zowel met schaken als met tafeltennis zijn 4 punten te verdienen. De uitslagen liggen per ronde dus tussen de 8-0 en 0-8.

Dit initatief is ontstaan naar het idee van het eerste succesvolle NK SCHafeltennis, gehouden in juni 2008 in Amsterdam. Het toernooi wordt gespeeld over 7 ronden, volgens het zogenoemde ?Zwitsers systeem?. Dit systeem houdt in dat deelnemers in elke ronde een tegenstander tegen komen met (ongeveer) hetzelfde aantal punten. De computer bepaalt de indeling voor elke volgende ronde. De prijzen zijn ?in natura?.

Bijgaand treft u de toernooi-aankondiging en bereikbaarheidsgegevens aan. Hierin is alle informatie over het toernooi opgenomen. Aan alle belangstellenden hierbij tevens de oproep om deze aankondiging binnen uw vereniging te verspreiden per mail of te printen en op te hangen in het verenigingsgebouw. Toch nog vragen? Dan kunt u altijd contact opnemen met ttv-rijnsoever-katwijk@hetnet.nl

Tot ziens op 13 december 2008 !

Ed Bruinen

Secretaris Tafeltennisvereniging Rijnsoever

Homepage "Rijnsoever" : www.ttvrijnsoever.nl

N.B.

Aan de verenigingsfunctionarissen hierbij het verzoek om deze aankondiging naar de eigen leden te zenden.

A.u.b. de aankondiging op de eigen website plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
vinternet
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2008 12:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aangezien ik in het verleden ook heb getafeltennist lijkt dit toernooi me op het lijf geschreven.
Helaas kamp ik nu met rugproblemen, maar als deze op tijd over zijn en ik ben nog op tijd geef ik me waarschijnlijk wel op voor dit toernooi.
Zijn er nog meer leden die interesse hebben ?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: