RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Snelschaaktoernooi van 7 september 2009

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gadget
bestuurslid

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 1:08 pm    Onderwerp: Snelschaaktoernooi van 7 september 2009 Reageer met quote

Na de open avond van vorige week, was het nu de tijd voor een 'serieus' snelschaaktoernooi om er weer helemaal in te komen. Grote afwezige was helaas onze Champ. Hij zal toch niet op zijn hoogtepunt willen stoppen? Verder waren Bart Verbaan en Vincent Duin verhinderd door een bestuursvergadering en had Gerard Milort andere verplichtingen. Het leek dus eindelijk een kans voor mij om een toernooi te winnen. Alleen heb ik de komende 10 dagen werklui over de vloer die de badkamer grondig komen verbouwen. Dit noopte mij om op maandagochtend extra lang te douchen, om zo hopelijk minimaal een week lang schoon te blijven. Hierdoor waren mijn hersenen echter zodanig verweekt, dat ik geen schijn van kans had. Dat ik nog de moeite neem om de eindstand te plaatsen, is alleen maar omdat mijn broer het toernooi won.

1. Ton van der Zijden 9 uit 9
2. Dennis Wareman 8
3. Martin van Velzen 5
4. Aat van der Toorn 5
5. Peter Ingenhoes 5
6. Hans van der Zijden 4
7. Jeroen van der Zwan 3
8. Ruut de Boer 3
9. Rob Berger 2
10. Wout Taal (+Evert)

Hans.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: