RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verslag Snelschaak 20 en 27 juni

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gadget
bestuurslid

BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 3:18 pm    Onderwerp: Verslag Snelschaak 20 en 27 juni Reageer met quote

Snelschaakkampioenschap
Een aantal leden had duidelijk meer last van de warmte gisteren dan anderen. Uitgerekend op de eerste tropische dag van deze zomer, begaf mijn airco het. Hierdoor liet ik maximaal 5˝ punt liggen, waardoor ik met een vol punt voorsprong 1e was geworden. Critici zullen nu zeggen dat ik dan alles had moeten winnen, maar zout-op-slakken leggers heb je nu eenmaal overal.

De clubkampioenen waren ook met het snelschaken het beste. Gerard Milort was net ietsje constanter en mag zich snelschaakkampioen noemen.

De eindstand na 2 ronden:
1.Gerard Milort 7˝ + 7 = 14˝
2.Bart Verbaan 7˝ + 6˝ = 14
3.Sherief El Sayad 5 + 6˝ = 11˝
4.Bert de Groot 5˝ + 5 = 10˝ 90˝
5.Aat van der Toorn 6 + 4˝ = 10˝ 88˝
6.Hans van der Zijden 6˝ + 3˝ = 10 88
7.Dennis Ramondt 5 + 5 = 10 87˝
8.Ton van der Zijden 3˝ + 5˝ = 9
9.Martin van Velzen 4˝ + 3 = 7˝
10.Bart Berman 4 + 3 = 7
11.Floris de Leeuwe 3 + 3˝ = 6˝
12.Gerard van der Zijden 3 + 3 = 6
13.Peter Ingenhoes -- 5˝ 5˝
14.Martin de Groot 4 + 1˝ = 5˝
15.Jan Wuister 3˝ -- = 3˝
16.Evert van Dalen 2˝ -- = 2˝
17.Rob Berger 1 -- = 1

Mededelingen:
We gaan nu 6 weken dicht. Voor de “die hards” is er elke maandag gelegenheid om te schaken in John’s Inn, Gentsestraat 38. Wie tussen 20:00 en 20:30 binnenwandelt kan gezellig vluggeren.

De 15e augustus beginnen we dan weer met wat vluggeren om de spieren los te maken. De 22e is er een simultaan door de clubkampioenen. De 29e hebben we de eerste competitieronde. Op 12 september is er een ledenvergadering.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: