RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verslag 18 januari

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Site Admin

BerichtGeplaatst: di jan 19, 2016 12:09 pm    Onderwerp: Verslag 18 januari Reageer met quote

Hans was er wederom niet. Hij was al vier dagen ziek en vroeg of ik de honneurs wilde waarnemen. Ik kwam tot 6 partijen om in te delen, mede doordat het tweede team thuis speelde. Al met al waren er toch 28 schakers in de zaal. Het tweede stond boven aan in de tweede klasse en moest winnen om aan kop te blijven. Na anderhalf uur stond het 2-2 na 4 remises van Jan Wuister, Herman Lucas, Gerard Werkhoven en Vincent Duin. Op de overige borden zag het er goed uit. Nog even zag het er naar uit dat het 6-2 zou worden maar toen het 5-2 stond na winstpartijen van Dennis Ramondt, Gerard van der Zijden en Sherief El Sayad, gaf Han Feenstra pardoes zijn dame weg en werd de eindstand 5-3. Concurrent DSC 7 won met minimaal verschil 4,5-3,5 bij Lierse 1 en blijft goed volgen met evenveel wedstrijdpunten , maar 2 bordpunten minder. Omdat ik het zwaar had in mijn partij vanaf het begin, heb ik de partijen van de interne nauwelijks kunnen volgen.
Bart speelde remise tegen Ton, zodat Ton zich op zijn taak als wedstrijdleider voor de externe wedstrijd kon concentreren.
Gerard Milort won van Martin van Velzen en is de winterkampioen geworden.
Aat van der Toorn joeg Ruut de Boer door zijn vlag, maar stond toen ook al gewonnen.
Paul Koks had niet te veel moeite met Rob Berger en Martin de Groot was tevreden met remise tegen Johan Bal.
Klik hier voor het verslag van Gerard Milort
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: