RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

VAN DE VOORZITTER (een afscheid) Bart Verbaan + ALV

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Site Admin

BerichtGeplaatst: di sep 13, 2016 5:56 pm    Onderwerp: VAN DE VOORZITTER (een afscheid) Bart Verbaan + ALV Reageer met quote

Bart Verbaan schreef:

VAN DE VOORZITTER (een afscheid) Bart Verbaan

Het zal ongeveer 1972 zijn geweest dat er iemand op mijn schaakclub (destijds een andere dan Belgisch Park) vroeg of ik niet in het bestuur wilde plaatsnemen. Voor iemand van een jaar of 17 een hele eer en dus zei ik ja. Sindsdien heb ik, op een jaar of 7 na, altijd in het bestuur van een schaakvereniging gezeten. Als redactielid, intern wedstrijdleider, extern wedstrijdleider, jeugdleider of voorzitter (of meermalen met een combinatie van twee of zelfs drie van bovengenoemde functies).
Na ruim 35 jaar een bestuursfunctie te hebben uitgeoefend, vind ik het eigenlijk wel genoeg. Het is mooi geweest, ik ga eens kijken of ik zonder al dat werk (soms wat meer, de laatste jaren eigenlijk te weinig) eens gewoon kan schaken.
Bij de ALV stelt het bestuur voor om Gerard Milort als voorzitter te benoemen, ik wens hem (en de rest van het bestuur natuurlijk) veel succes, zonder mij moet het een stuk beter gaan, toch?

De hierboven genoemde ALV is overigens op maandag 19 september a.s. vanaf 20.15 uur. U bent daarvoor van harte uitgenodigd. De voorlopige agenda staat hieronder:
Opening.
Ingekomen stukken.
Vaststellen van de notulen van de algemene ledenvergadering op 28 september 2015.
Jaarverslag van de secretaris.
Jaarverslag van de penningmeester.
Verslag van de kascommissie.
Benoeming nieuwe kascommissie.
Verslag interne en externe competitie en prijsuitreiking.
Decharge bestuursleden en voorstel bestuursverkiezing.
Plannen bestuur / begroting.
Wat verder ter tafel komt.
Rondvraag.

Sluiting.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: