RSC Belgisch Park forum index RSC Belgisch Park
Voor alle schakers in omgeving Scheveningen

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Standen geautomatiseerd vanaf ronde 9

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinternet
Gast

BerichtGeplaatst: vr mrt 18, 2005 8:40 pm    Onderwerp: Standen geautomatiseerd vanaf ronde 9 Reageer met quote

Inmiddels ben ik begonnen met een stukje software te maken waar elke week de uitslagen,afwezigheid en externe wedstrijden kunnen worden ingevoerd en waarna de standen worden berekend.
De volgende overzichten zijn daarna voor de leden beschikbaar.
stand
uitslagen
kruistabel

Op dit moment verkeerd het nog in een teststadium en moet er ook nog wel iets aan de layout veranderd worden.
Maar men kan alvast een voorproefje nemen.

Ik heb de uitslagen per ronde ingevoerd en daarna steeds de stand vergeleken met die op het forum.
Diverse keren kreeg ik een andere stand. Wink
Ook zag ik in de kruistabel dat er na 8 ronden al een keer een wedstrijd tussen 2 spelers voor de 2e keer was
A.v.d Toorn tegen M.Crefcoeur. 1e en 5e ronde.
Maar ja regels zijn er om vanaf geweken te worden Wink
Dinsdag 22 maart ga ik met Floris de boel verder kortsluiten en hopelijk maken we er samen iets moois van Very Happy
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    RSC Belgisch Park forum index -> Verslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: